Lihatukusta oli vasiten tilailtu isot satsit juuri moista tuotetta. Lehti-jauhispihvejä oli myyty 8 000 kertaa.
Asiakkaiden kannalta ABC:n mainoksessa komean näköinen ateria ei tainnut olla iso vahinko, koska valituksia ei kai tullut, ihme kyllä. Ehkä asiakailla on osuuskaupan tuotteisiin niin kova luottamus, ettei viitsitty valittaa, vaikka pihvi olikin tavallista lehtipihviä murakampi ja olisiko ollut maukkaampikin.
Osuuskauppa korvannee tupelluksensa asiakkaille, jonkun sikäläisen pisnesneron syytä se on vissiin ollut. Toisaalta tuo Turun jauhelihapihvi on saanut lehdistöltä läpi Suomen niin hyvää mainosta, että osuuskaupassa kannattaisi kaivaa jostain pakastevarastosta esille pussillinen huumoria ja hyödyntää iso ilmainen reklaami.
Hyvä jauhelihapihvi, sellainen Turun pihvi lisukkeineen, kelpaisi ehkä sopivasti halpuutettuun hintaan koko ABC-ketjussa?
Mainoslauseeksi sopisi: Tässä on pihvi!
Lisäys: Hyvityksiä parille sadalle asiakkaalle.
***
2 kommenttia:
Vähemmän tulee ABC:llä ruokailtua, mutta ihan periaatteesta toivoin, etteivät käyttäisi jauhelihan jatkeena Hesaria, jos meinaavat myydä sen lehtipihvinä. Kansan Uutisetkin käy paremmin.
Muistaakseni kansandemokratian ihmeen eli Trabantin korista saattoi löytyä sinne lasikuitumössön täytteeksi tungettuja vanhoja sanomalehtiä. Trapantti taisikin olla lehtiauto, eikä mikään jauheliha-auto, ellei sillä joutunut kolariin.
Kansan Uutisissa on kyllä joskus hyvänmakuisia juttuja. Hesarista ei ole ollut edes kunnolla kuuman pihvilautasen alle laitettavaksi pariinkymmeneen vuoteen.
Lähetä kommentti